środa, 3 listopada 2010

Dekupażowo dzisiaj

Brakowało mi jednej doniczki na mojego kwiatucha. No to pośmigałam z farbkami... Tym razem zdecydowałam się na cieniowanie-delikatne, na żywo lepiej widoczne niż na fotkach. No i chyba źle nie wyszło???

A i dziękuję Wam za te wszystkie słowa wsparcia!!!:*:*:* Ach jesteście przekochane:*:*:* Jak coś to odmówcie zdrowaśkę za moją pracę do paciorka...;):*:*:*

Ach no i dorzucam jeszcze fotkę mojego okna. I moich trzech doniczek-tamtych z bliska nie pokażę,bo wyszły jak wyszły. Ta różana najładniejsza!




Buziaki życzę miłego popołudnia:*

16 komentarzy:

  1. Ja nie jestem jeszcze specem od deco, ale zaczynam juz sie tym bawic wiec wedlug mnie sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle ze nie masz sie czego wstydzic
    wrecz przeciwnie

    a i okno od razu inaczej wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie super:)
    najważniejsze, żeby dawało ci to radość:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aśku Aśku śliczniaste doniczki :* te kwiatuszki to chyba nieźle dumne muszą być z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super doniczka! wiesz ze ja jeszcze nigdy nie dekupazowalam doniczki? hehe. musze sprobowac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu cieniowania delikatne, ale dodaje to lekkości doniczce:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne doniczki Ci wyszły, szkoda, że nie chcesz pokazać wszystkich ;) a różna wręcz urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i te przetarcia zdecydowania dodają jej uroku. Moze dorobisz kolejne różane? Może spróbujesz z mniejszym motywemtak by np pokrywal centralną część doniczki i nie wychodził na ta górną część. Alob z mniejszymi rozsianymi po calej? Gdziesz czytalam,ze tak się komponuje motywy na powierzchniach, motyw nie pownnien byc zbyt duży, ale widoczny w calości z frontu.:)Poza tym przykro mi,ze masz swoje ciężkie dni. Myslę o Tobie i mam nadzieję,ze wkrótce wszystko sie wyprostuje. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asieńko dumna z Ciebie jestem !!!
    Widzę, że polubiłaś deku.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie z tymi delikatnymi cieniowaniami, wielkie brawa dla Ciebie Asiu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła, subtelna i delikatna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. i mnie się podobają, bardzo fajnie wyglądają na oknie taki decu komplecik, a roślinki na pewno wyrosną w nich piękne i bujne. POZDRAWIAM AGA

    OdpowiedzUsuń
  13. No to teraz już komplecik masz:)

    A ta dzisiejsza doniczka to po prostu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna:)
    Zapraszam:)
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń