wtorek, 30 listopada 2010

Nowe hobby???

Broszki zrobiłam już jakiż czas temu. Dopiero teraz wrzucam fotki. Bordowa pójdzie jeszcze do przeróbki, bo jest za płaska... Z chabrowej i różowo białej jestem zadowolona.




Strasznie mi się podobały te Wasze cudne brochy. Wiem,że moim sporo brakuje, ale mam nadzieję,że z czasem będą lepsze. Myślę czy by w takim stylu nie zrobić kotylionów dla gości na wesele... Tylko mniejsze oczywiście! Bo te takie zwykłe wstążkowe to takie oklepane... Miały być szydełkowe, ale po zrobieniu 2 kwiatków zwątpiłam:>

A może Wy macie jakieś pomysły na kotyliony dla gości?:) Wszelakie pomysły mile widziane!

No i jakieś smutki mnie dzisiaj łapią,więc śmigam do łóżeczka spać. A nóż widelec i jutro będzie lepiej.
Buziaki pozdrawiam i dziękuję,że do mnie zaglądacie*:*:*

21 komentarzy:

  1. przesliczne :) uwielbiam takie brochy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie, a pomysł na takie kotyliony wcale niezły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś pewna, że czegoś im brakuje?! Ja uważam, że są piękne, wszystkie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej śliczne broszki w szczególności ta kobaltowa ale cudowna, ukradnę Ci ją hihi :* ps nie mogę komentować w ogole bloga anulki coś mi się zawiesza jakby okineko komentowania było zepsute

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wszystkie trzy:)pomysł z takimi kotylionami sprawdzi się w 100%...robiłam takie kwiatuszki w rozmiarze ok.4 cm jako ozdoby do woreczków i ogólnie bardzo fajnie to wyglądało:)polecam bo pomysł jest bardo dobry:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brochy wyszły ci świetne!!!!
    Kotyliony mogą byc mniejsze z mniejszej ilości warstw i z pewnością będą dobrze wyglądac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite te brochy! Tylko nadrobię nasze zaległości wymiankowe i chyba będę o taką prosić :P A Ty nie smutaj, pogoda świetna, więc cieszmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wzięcie udziału w mojej małej zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :)
    Przy okazji zapraszam do mnie na małe conieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie kolejne superości - gdzie ty się takich nauczyłaś , super są , a ta środkowa dla mnie jak znalazł , kombinuj kombinuj, może mi kiedyś zrobisz w wolnej chwili . POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu świetne brochy! A niebieska jest cudna:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszki wyszły świetne jeszczekilka i dojdziesz do perfekcji !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne sa te broszki. twoim nic nie brakuje. i te karteczki poniżej sobie polookalam:D niesamowite rzeczy tworzysz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Superanckie broszule!!! Aśku, ja nie wiem czego Ty od nich chcesz ;P
    Świetnie będą wyglądać takowe kotyliony, bo te tradycyjne to sama wiesz, są trochę fuj...
    Więc zakasaj rekawy i do dzieła. A przy robocie może zapomnisz o smuteczkach :***

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne masz te broszki i jakie fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wyszły! I takie delikatne... Rób dalej! :)) Zwłaszcza ta bordowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysl! swietne sa! wszytskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Bardzo dobry pomysł na weselne kotyliony. Widzę, że za co się nie weźmiesz,wychodzą cudeńka. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne broszki!ps.pomysl na kotyliony znajdziesz u mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie są piękne, a takie kotyliony dla gości weselnych byłyby na pewno rewelacją :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  21. przeprzeprzepiekne!!!!:)takie deliaktne....ach:)

    OdpowiedzUsuń