czwartek, 11 listopada 2010

Kartochy c.d.

Już daaawno zrobiłam te kartki. Ale jakoś nie było okazji do ich pokazania. Nie podobają mi się. Jakoś nie lubię robić świątecznych kartek. No cóż są jakie są.
Jedna-niebieska z dziewczynką jest prawie identyczna jak poprzednia. Ale musiałam co niego zmienić bo... Bo była mała katastrofa z poprzednią kartką;)









A i jeszcze zaległy notesik z wymianki Szufladowej.


Dziękuję za wszystkie milusieńkie komentarze:*

No i... W czasie niedługim ujawnię małą "co nieco" :)

Buziaki pa:*

18 komentarzy:

  1. Ta niebieska chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,niebieska ! :))) Ale zielona też baaaardzo mi się podoba :)
    Czekam na to "co nieco" z niecierpliwością :)
    Buziaki!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ty mówisz, że nie lubisz robić świątecznych kartek? Przy takim wysypie?
    Maruda:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki.
    Myślę nad tym spotkaniem z Tobą i dziewczynami:))Było by uroczo...autobusikiem mogłabym przyjechać...tylko ja nie znam Rzeszowa:(
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)Ciepło na serduchu:)
    Uściski posyłam i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubisz robić świątecznych kartek? Nie wierzę! Gdybyś nie lubiła ich robić, to zrobiłabyś z jedną i tyle, a tu 6 kartek(o ile dobrze policzyłam).

    Kartki są piękne, z reszta jak zawsze:)

    Zapomniałam napisać w poprzednim komentarzu, przy poprzedniej notce. Wystrój bloga bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki, a notesik w pięknym kolorze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. siwetne kartki! nie przesadzaj! ja tez nie przepadam ich robic,ale jakos idzie;)) notesik super! i kartka z dziewczynka jak dla mnie naj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wysyp karteczkowy, a wszystkie takie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny wysyp. no na wenę to chyba nie możesz narzekać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rewelacyjne!
    notesik świetny!!!
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie lubię, zrobię w tym roku tylko dla rodziny pewnie. ale Twoje są świetne jak zawsze, kolorowe, schludne i pomysłowe:) a notesik mmm cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubisz a jak fajnie wychodza
    szczesliwa masochistka

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja lubię wszystkie świąteczne robótki, a co do kartek to rewelacja, a najbardziej podoba mi się zielona, superowa jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się kartki bardzo podobają, szczególnie te dwie pierwsze:) Notesik tez super. Dziękuje za odwiedziny i udział w candy, zapraszam ponownie, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tam...marudzisz trochę...mnie się też bardzo podobają Twoje kartki świąteczne...niejednej osobie sprawiły by ogromną radość:))

    OdpowiedzUsuń