czwartek, 24 czerwca 2010

I jestem...

Nie było mnie tu długo oj bardzo długo... Ale to czasu brak to jakaś zaległa wymianka-i tak mam jeszcze jedną,ale na dniach będzie gotowa:)

Co u mnie? Niby zdrowa. A te moje choróbstwa to dużo z przewiania. Nasza świetlica jest na poddaszu. Jest okropnie duszno. Wystarczy otworzyć dwa okna,żeby był przeciąg. A jak stanę w przeciągu to od razu mnie coś łapie:/ No i od wczoraj jestem taka dziwna:> Bo oczywiście parę razy mnie pociągnęło.

A że staż dzisiaj zakończyłam, ze wszystkimi się pożegnałam...:( To może nie będę chorować.

No nic. Pokażę Wam przepiśnik i scrapuszko jakie robiłam na wymiankę z pewną zdolną Anetką:) Ja dostałam piękną bransoletkę:)


Pozdrawiam buziaki no i życzę udanych wakacji:*:)

12 komentarzy:

  1. Kolejne przepiękne prace :) Ach Joaś :) Mam nadzieję, że teraz będziesz pokazywać więcej cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny przepisnik. A ty Joasiu uważaj na to swoje zdrówko i dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jesteś ...

    Właśnie mi przyszła ochota na miętową czekoladę jak zobaczyłam to scrapuszko ... a co tam! idę do sklepu ... muszę sobie humor poprawić!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepisnik przepysznie wyglada :) scrapuszko tez do schrupania, za malo cie tu widze mam nadzieje ze bedziesz juz blogowac regularnie jak staz skonczony co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności- smakowitości!!
    Te kropeczki złote na przepiśniku są nader urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa! Cuda cudeńka :D Jak zwykle śliczne prace :) I nie choruj już :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak Marta czekam że teraz będziesz częściej pokazywać swoje skarby ;) Cudny notesik!Obys wypoczeła od tych chorob;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy z powrotem :). Sliczne wymiankwoe dziela

    OdpowiedzUsuń
  9. super prace, przepiśnik jest wielce smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam przepiśniczek :) hihi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Joasiu. Byłam właśnie w naszej Bazie Prezenciuków. Mam pytanko. Czy chciałabyś wymienić się na ten notesik przepiśnik w zamian na mój haftowany obrazek, który też jest w bazie Prezencików? Obrazek jest duży, około 27x21 cm, haftowany krzyżykami, podłożony czerwonym materiałem i w drewnianej czerwonej ramce. To mój adres e-mail: szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń