piątek, 18 marca 2011

Prezenty prezenty...;)

Jako,że moja Siostrunia miała dzisiaj "kolejne 18naste urodziny":P Tak ja zrobiłam skromny prezencik;) Kartka powstała dzisiaj w tempie mega ekspresowym. Inspiracją były niezwykle piękne kartki z boskimi tekstami Kasi G.:) Tak mi się spodobały,że musiałam zrobić podobne:D


I do słodkiej kartoszki jeszcze chustecznik:) Następna próba cieniowania... Chyba nie jest tak tragicznie?:) No i powiedzcie jak to jest,że Wy cieniujecie gąbeczkami, pędzelkami a ja... palcami?!:> No paluchami mi najlepiej:)


No i co... No i tyle;)

Pozdrawiam i dziękuję,że tu do mnie zaglądacie!!!:*:)

Buziolki:*

20 komentarzy:

  1. mmm... naprawdę słodka ta karteczka :D i chustecznik boski! ślicznie pocieniowany!
    A paluchy to podstawowe narzędzie pracy przecież, niezastąpione- nie gubi się i jest zawsze pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tutaj :) będę częściej zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no i wiosną powiało:) superasto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i kartka i chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka śliczna i słodka, a napisiki i mnie też się spodobały i pewnie też je wykorzystam:))
    Chustecznik wyszedł wspaniale - kolorki wiosenne, piękne cieniowania. A tak na boczku - ja też cieniuje palcami, tak mi wygodniej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega kartka ekspresowa jest mega śliczna i słodka, nie tylko z powodu zawartości :)
    Chustecznik super!!! Cieniowania najlepiej udają się, gdy robi sie je palcami... wiem z doświadczenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. same śliczności..czemu ja nie mam takiej siostry.. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne prezenty:))taka siostra to skarb:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu jakie piękne prezenciki !!! Przepiękny chustecznik, cieniowania perfekcyjne :D
    Musisz mi pokazac jak robisz takie fajne karteczki ze schowkiem !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhyymmm jakie slodkosci piekne i cudowne. Faktyczie zyczenia piekne wiec sama moze sie kiedys na nie skusze. Buziaki, i kopniak od malej :) bo wlasnie wojuje z mym brzuchem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartucha jest fantastyczna!!
    Chustecznik... jejku!!! Jakie cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny wyszedl ci przerewelacyjnie karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Joaś śliczne przezenciki przygotowałaś;)Wspaniałe;))
    Cieplutko pozdrawiam i posyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka, taka pogodna i wesoła! Chustecznik taki romantyczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne, kobiece i takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tu u ciebie :)
    Podoba mi się patent ze schowaną czekoladą. Muszę go kiedyś wykorzystać jak pozwolisz ;)
    Śliczne pudełeczko chusteczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Joaś, dla mnie ten chustecznik jest doskonałością. Napis na kartce rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piekne,swietny jest ten Twoj blog!

    www.jewellerybijou.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny zestaw! poproszę taki też na urodzinki hihi dla córeczki ;P :*

    OdpowiedzUsuń