piątek, 18 marca 2011

Prezenty prezenty...;)

Jako,że moja Siostrunia miała dzisiaj "kolejne 18naste urodziny":P Tak ja zrobiłam skromny prezencik;) Kartka powstała dzisiaj w tempie mega ekspresowym. Inspiracją były niezwykle piękne kartki z boskimi tekstami Kasi G.:) Tak mi się spodobały,że musiałam zrobić podobne:D


I do słodkiej kartoszki jeszcze chustecznik:) Następna próba cieniowania... Chyba nie jest tak tragicznie?:) No i powiedzcie jak to jest,że Wy cieniujecie gąbeczkami, pędzelkami a ja... palcami?!:> No paluchami mi najlepiej:)


No i co... No i tyle;)

Pozdrawiam i dziękuję,że tu do mnie zaglądacie!!!:*:)

Buziolki:*

19 komentarzy:

  1. mmm... naprawdę słodka ta karteczka :D i chustecznik boski! ślicznie pocieniowany!
    A paluchy to podstawowe narzędzie pracy przecież, niezastąpione- nie gubi się i jest zawsze pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tutaj :) będę częściej zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no i wiosną powiało:) superasto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna i słodka, a napisiki i mnie też się spodobały i pewnie też je wykorzystam:))
    Chustecznik wyszedł wspaniale - kolorki wiosenne, piękne cieniowania. A tak na boczku - ja też cieniuje palcami, tak mi wygodniej:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega kartka ekspresowa jest mega śliczna i słodka, nie tylko z powodu zawartości :)
    Chustecznik super!!! Cieniowania najlepiej udają się, gdy robi sie je palcami... wiem z doświadczenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. same śliczności..czemu ja nie mam takiej siostry.. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne prezenty:))taka siostra to skarb:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu jakie piękne prezenciki !!! Przepiękny chustecznik, cieniowania perfekcyjne :D
    Musisz mi pokazac jak robisz takie fajne karteczki ze schowkiem !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhyymmm jakie slodkosci piekne i cudowne. Faktyczie zyczenia piekne wiec sama moze sie kiedys na nie skusze. Buziaki, i kopniak od malej :) bo wlasnie wojuje z mym brzuchem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartucha jest fantastyczna!!
    Chustecznik... jejku!!! Jakie cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny wyszedl ci przerewelacyjnie karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joaś śliczne przezenciki przygotowałaś;)Wspaniałe;))
    Cieplutko pozdrawiam i posyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka, taka pogodna i wesoła! Chustecznik taki romantyczny...

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne, kobiece i takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie tu u ciebie :)
    Podoba mi się patent ze schowaną czekoladą. Muszę go kiedyś wykorzystać jak pozwolisz ;)
    Śliczne pudełeczko chusteczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Joaś, dla mnie ten chustecznik jest doskonałością. Napis na kartce rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny zestaw! poproszę taki też na urodzinki hihi dla córeczki ;P :*

    OdpowiedzUsuń