poniedziałek, 21 marca 2011

Osiemnaście!

Księga z okazji osiemnastych urodzin!:) Na zamówienie:)



Przy okazji pochwalę się wygranymi Wycinankowymi papierkami u Martusi:* Muszą sobie trochę odleżeć zanim je potnę:D Zaaawsze tak mam z nowymi papierkami;) Po prostu mi ich szkoda;)

No i jeszcze nie pokazywałam papierków wygranych u Ani-Noami:):* Papierków jest 6 rodzai:) Fotki zrobiłam tym moim zdaniem najciekawszym;) No i powiem Wam-muszę je rozgryźć:D Bo jak dotąd pracowałam na całkiem inszych:) Ale pewien pomysł już jest! Tylko kiedy ja go zrealizuję hihi;)



Buziolki pozdrawiam:):*

6 komentarzy:

  1. Fajna księga Ci wyszła! :))

    A papiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, Twoje księgi od zawsze mnie zachwycały. Kolejna piękna i oryginalna, a i różyczki jak żywe. POZDRAWIAM wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Księga jest cudna i podziwiam tym bardziej, że sama nie potrafię takich robić:)) A papierki dostałaś śliczne, więc zabieraj się szybciutko do pracy:))

    OdpowiedzUsuń