środa, 23 marca 2011

Kto chce kto chce malowane... oczy?:D

Dziwne candy... A to z racji tego,że szkoda mi tych cieni... Żeby się zmarnowały. Są świetne! Ale co z tego... Jak mnie uczulają:( Ciemny użyłam tylko żeby zobaczyć jak wygląda a jasny może ze 2 razy...

Może znajdzie się chętna duszyczka, która zechce je przygarnąć? I którą kosmetyki nie uczulają?:)



Jeśli tak to wpisujcie się w komentarzach do 30 marca. A 31 marca-w moje... yyy kolejne osiemnaste urodziny:P wylosuję osóbkę do której powędrują te cienie.

A zasady znacie-fotka z linkiem u siebie-sprawdzać raczej nie będę;)
Jak ktoś bloga nie ma to podać mejla:)
No i komentarzyk poproszę:)

Do cieni dorzucę jeszcze brochę w wybranym kolorze:) O taką...:)
Powodzenia!:*:)

18 komentarzy:

  1. ja, ja, ja chcęęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez chce cieni nigdy za wiele :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym je chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo ja je z miła checia przygarne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym chciala:):)
    Miłego wieczorku życzę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro dają...trzeba brać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie - S=skoro dają...trzeba brać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwne - tylko orginalne;) oczywiście siup do kolejeczki i pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  9. broszka jest piękna :D
    a cienie...nigdy ich za wiele w kosmetyczne :D

    honkaaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym chciała tę broszkę przede wszystkim, bo jest śliczna, a ja mam manię broszkową ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, skoro ostatnio słysze, że mam się zacząć malowac, bo mi ładniej, no to i ja startuje. Fajne słodkości Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. to i ja stanę w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. o! ja zwykle mam dwa kolorki i się z nimi nie rozstaję... a akurat ostatnio nic ciekawego mi w łapki nie wpadło... więc chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się zgłaszam;0może mi szczęście dopiszę;0aha i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę,ja chcę;)!piękna broszka,a oczkom tez trochę kolorku nie zaszkodzi;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń