wtorek, 28 stycznia 2014

Delikatnie różanie i miłośnie!

A to za sprawą obejrzanego filmu... :) 
Poza tym przeglądając wyzwania scrapowe kilka rzuciło mi się w oczy.
Stąd pomysł na taką, a nie inną kartkę. Miała być walentynkowa. 
Ale na ślub dużo bardziej będzie pasować:)
Papier-tylko wizytówkowy.
Embossing na gorąco.
Stemple róże z Agaterii-które swoją drogą uwielbiam!
Przeszycia ręczne-o dziwo :)
Napis, wstążeczka, kryształek i tyle.


 
 Kartka śmiga na:

A na deser moja pomocnica :)


Pozdrawiam!
Buziakuję:*
J.

7 komentarzy:

  1. Asiula świetna karteczka :) A kicia widać podziela zainteresowanie swojej Pańci :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo się spotkamy. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękną masz kotkę :):):) Kartka bardzo ciekawe, oryginalna forma i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska!!!
    Joaś .. tęskno za Wami .. jak widzę kicię, ten segregator! Byłam tam!
    Wczoraj wieczorem mojemu M. powiedziałam tak: "dało by się przenieść Przeworsk bliżej nad?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka i delikatna kartka! Piękna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie w tej bieli. Dziękuję za udział w monochromatycznym wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń