wtorek, 19 kwietnia 2011

Kartoszka;)

Powędrowała dla Ani na urodzinki:)


Pozdrawiam buziaki:*

12 komentarzy:

  1. śliczniusia taka wesolutka. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Wróciłam do żywych Joaś, wszystko u mnie ok. , tylko z przesileniem wiosennym nie mogłam sobie coś poradzić i ogólne zniechęcenie do wszystkiego mnie ogarnęło - ale już jest dobrze. Dziękuję Ci za to, że napisałaś maila bo to właśnie Twoje zainteresowanie dodało mi skrzydeł.... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza. A kwiatki ciekawe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki.
    Śliczna kartoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona pokazuje moje miasto: PORTO ALEGRE/BRASIL

    http://www.arroiogrande.com/especiais_portoalegre.htm


    Chcesz zobaczyć swoje miasto też.
    I włączyć Internet w nocy. :)

    pocałunek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrałaś kolorki!
    A kwiatuszki zawijaskowe wyszły Ci cudnie:*
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tymi stemplami, przeraża mnie, że ta dziewczynka nie ma nosa ani ust :/ ale pokolorowany jest mistrzowsko, Twoja kartka zainspirowała mnie do prób, ale coś mi nie idzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka Joasiu:)Kolorki śliczne;)Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa,dodają mi twórczych skrzydeł:)Pozdrawiam cieplutko!Wspaniałych,radosnych i ciepły Świąt w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna karteczka :)

    pozdrawiam ciepło i zapraszam do MagAru :)
    candy jeszcze trwa :)
    http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/2011/03/pierwsze-nietuzinkowe-candy-u-magart.html

    OdpowiedzUsuń